10 Şubat 2008 Pazar

Örgü Şekerler

KOD : ela101
KOD : ela102

16 yorum:

Aynur dedi ki...

yeni blogun hayirli olsun

hepsi cok sirin

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

rümeysaninrüyasi dedi ki...

slm ilkercim nasıl gidiyor satışlar çogaldımı ellerine saglık şansın açık olsun

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

bunlar çok şirin ilker, hayırlı olsun yeni işin hem zevkli hem kazançlı olsun sevgiler, emel

Baharcicegi dedi ki...

COK SIRINLER ELINIZE SAGLIK

gezgincigencler dedi ki...

çok şirinler...

ellerinize sağlık... allah bol satışlar nasip etsin..

sevgiler

aNNePeRi dedi ki...

çok sevimli bunlarrr :)
Hayırlı satışlar

uygarimizlahayat dedi ki...

Ayyyy bunlar harika, muhteşem görünüyorlar, ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

İlkerciğim, gerçekten her biri şahaser...

umarım siparişin bol olur datlumm.

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Yaren dedi ki...

Ilkercim bunlar cok harika seyler,hünerli arkadasim benim.Bunlarda en az pastalarin hadar harika.Ellerine saglik ve yolun acik olsun arkadasim:)

Feyza Fidan dedi ki...

İlkerim güzel arkadaşım benim, ne desem boş vallahi..O kadar güzel şeyler yapmışsınızki inanılmaz harika şeyler hepsi..
İnşallah bol kazanç ve bol başarı elde edersiniz canımcım..
Çok öpüyorum seni..

Eya dedi ki...

İlkerciğim...

Bunlar harika...ellerine sağlık.Bol bereketli kazançlar...

sevgiler

zehra

Naşide Dönmez dedi ki...

canım yaa inanmıyorum bunlar harika ötesi olmuş.artık doğurmak farz oldu.eşime adresini vereyimde bana süpriz yapsın dimi:))ellerine sağlık canım benim.blo siparişler blo kazançlar diliyorum sana.

уαѕємiη dedi ki...

teşekkür ederim yorumunuz için .. dualarınıza binlerce kez amin diyorum . şekerler çok güzel görünüyo ellerinize sağlık.. başarılarınızın devamını dilerim ..

Ilker Erdem dedi ki...

Canim arkadasim Yeni blogun ve Yeni isin hayirli olsun . Bol kazanclar diliyorum. Sekerler harika gorunuyor bayildim vallahi. Bir cocuk daha mi yapsam ne bu bebek sekerlerden almak icin. Sevgiler

pelince dedi ki...

Çok güzeller çok,bol sipariş diliyorum bende..
Sevgiler

sadiye dedi ki...

ne kadarda güzel görünüyorlar
oiyyyy kıyamam
eline sağlık